Obsah podle telefonu

playMOBIL.cz > Články > Recenze her > Recenze: Pub Games

Recenze: Pub Games14. 12. 2009, 00:00

Recenze: Pub Games (informace o hře)

Recenze: Pub Games

Už nemusíte chodit do hospody, stačí si vzít do ruky svůj mobil. Nevěříte?

Chození do restauračních zařízení je v tuzemsku poměrně hodně rozšířený “sport”. Lidé se zkrátka do hospod chodí odreagovat a pobavit. Indiagames se rozhodli právě tento druh zábavy převést na mobilní telefony. Samozřejmě výsledek není úplně stejný, na druhou stranu se nemusíte po hraní motat domů a hlava vás pravděpodobně další den také nebude bolet. Pojďme si tedy rozebrat jednotlivé minihry tohoto “hospodského balíčku”. Jejich náměty jsou poměrně zajímavé.

První minihra se na začátek opravdu hodí. Přenesete se v ní za bar, kde vám hospodský servíruje jedno pivo za druhým. Vy i výčepní se pohybujete (každý na jiné straně baru), přičemž barman každou chvíli přidá na pult nové pivo. Vaším úkolem je ho co nejdříve vzít a tím pádem i vypít. Celé pití probíhá na čas a zároveň na body. Až ve vás skončí šest kousků, vždy přichází vyšší úroveň. Jednoduchý princip mobilní hry na postřeh.

U druhé gamesy z tohoto balíčku už je znát určitá hladina alkoholu v krvi. Sedíte opět u baru, tentokrát však vedle dívky sličných tvarů. A co je vaším úkolem? Zkrátka nabažit se pohledem do jejího výstřihu. Možná vám to přijde docela úchylné, avšak nesmíme zapomenout, že se nacházíme v hospodě. Práce příliš nemáte, pouze ovládáte směr svého pohledu – když se na vás dívka podívá, musíte rychle uhnout. Pokud to totiž nestihnete, vzápětí přiletí facka na váš úsměv.

Třetí hra v pořadí se velmi podobá známým flashovým on-line hrám (variace na titul Tapper), které můžete hrát na internetu pouze za pomoci svého prohlížeče. Převtělíte se v ní do opačné role. V podání servírky musíte obstarávat dostatek piva u čtyř stolů. Vy se mezi nimi pohybujete a posíláte jednotlivé půllitry přibližujícím se hostům. Vždy když si své pivo host vezme, posune se směrem k odchodu. Potom už stačí opět chytit prázdnou sklenici. Je to vůbec asi nejtěžší hra z tohoto balíčku, u které se opravdu hodně naklikáte.

A jsme u poslední – čtvrté hry. Opravdu se nám zalíbil její název, který vše vysvětluje – Home Run. Aneb hospoda zavírá, čeká nás to méně příjemné. Zkrátka cesta domů obvykle nebývá vyztužená molitany a někdy se stane obrovským problémem najít ten správný směr. V podání autorů této hry se však musíte starat pouze o koordinaci. Pomocí šipek dovyrovnáváte své tělo, pokud se začne nějakým směrem nebezpečně naklánět. Úkolem je urazit co největší vzdálenost bez pádu. Opět poměrně originální a zajímavý nápad, navíc kvalitně zpracovaný.

Balíček Pub Games není vůbec špatný. Pravda, některé hry běží na velmi primitivním principu a jsou slušně řečeno až úchylné, avšak bavit se budete poměrně dlouho. Rozhodně oceňujeme kreativitu a množství nápadů, které autoři do hry zabudovali. Ale zajít si občas do hospůdky s partou kamarádů je nesrovnatelně větší zábava. Tento titul vám však může zpříjemnit alespoň cestu například právě do hospody.

PLUS: zajímavý námět, hezké zpracování, “běh” domů

MINUS: až příliš brzy vás hra omrzí – chybí vtáhnutí do děje

Autor: Jan Válek